Procedura gwarancyjna

Jak wygląda procedura gwarancyjna? Czy mogę liczyć na niezwłoczną wymianę wadliwego sprzętu?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z Serwisem Solfinity i opisz, na czym polega usterka. Niektóre problemy jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, bez konieczności demontażu i wysyłki sprzętu. Jeśli problem nie został rozwiązany, procedura gwarancyjna rozpoczyna się od wypełnienia formularza gwarancyjnego, który znajdziesz tutaj.

Następnie wyślij do nas produkt na adres, który znajdziesz w powyższym formularzu. Serwis Solfinity dokona diagnostyki urządzenia w ciągu 2 dni roboczych od jego otrzymania.

a) W przypadku gdy Serwis Solfinity nie potwierdzi występowania opisanych usterek, urządzenie zostanie niezwłocznie odesłane pod adres, który został wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

b) W przypadku potwierdzenia przez Serwis Solfinity nieprawidłowego działania urządzenia, zostanie ono zgłoszone do Gwaranta (producenta) i to on podejmuje ostateczną decyzję o wymianie urządzenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta, Serwis Solfinity niezwłocznie wyśle nowe urządzenie lub wykona stosowne prace serwisowe. 

c) W przypadku konieczności przekazania dodatkowych informacji lub odrzucenia reklamacji przez Gwaranta, Serwis Solfinity skontaktuje się z osobą wskazaną w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z dostawcą i bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.

Pełną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj.


Czy gwarantem zakupionego sprzętu jest jego producent, czy firma Solfinity?

Gwarantem zakupionego sprzętu jest producent.


Jak długą gwarancją objęte są konstrukcje montażowe?

Czas trwania gwarancji jest zależny od producenta konstrukcji. Informacje na ten temat znajdziesz na podstronie interesującego Cię produktu.


Czy Solfinity oferuje pogwarancyjny serwis zakupionego sprzętu?

W Solfinity nasz wykwalifikowany zespół oferuje kompleksowy serwis uszkodzonego sprzętu również po upływie okresu gwarancyjnego. Po otrzymaniu od Ciebie wadliwego urządzenia dokonamy jego niezbędnej diagnostyki. Jeśli naprawa jest możliwa, wykonamy niezbędne prace serwisowe.


Czy mogę przedłużyć czas trwania gwarancji inwertera?

Niektórzy producenci dają taką możliwość. Przykładami producentów, którzy dają możliwość wydłużenia czasu trwania gwarancji, są SofarSolar (możliwość wydłużenia do 15 lub 20 lat) oraz Hoymiles (możliwość wydłużenia gwarancji na mikroinwertery do 20 lub 25 lat). W celu przedłużenia gwarancji skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.


Czy jest możliwość przedłużenia gwarancji na moduły?

W tej chwili producenci nie oferują przedłużenia czasu gwarancji modułów PV. Nie musisz jednak się tym martwić, ponieważ marki, z którymi współpracujemy, dają nawet 30-letnią gwarancję na swoje produkty.


W dokumentach dołączonych do produktu nie mogę znaleźć karty gwarancyjnej. Na jakiej podstawie realizowana jest reklamacja?

Reklamacja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu. Warunki gwarancji znajdziesz na stronie produktu na platformie Solfinity.


Procedura gwarancyjna

Jak wygląda procedura gwarancyjna? Czy mogę liczyć na niezwłoczną wymianę wadliwego sprzętu?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z Serwisem Solfinity i opisz, na czym polega usterka. Niektóre problemy jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, bez konieczności demontażu i wysyłki sprzętu. Jeśli problem nie został rozwiązany, procedura gwarancyjna rozpoczyna się od wypełnienia formularza gwarancyjnego, który znajdziesz tutaj.

Następnie wyślij do nas produkt na adres, który znajdziesz w powyższym formularzu. Serwis Solfinity dokona diagnostyki urządzenia w ciągu 2 dni roboczych od jego otrzymania.

a) W przypadku gdy Serwis Solfinity nie potwierdzi występowania opisanych usterek, urządzenie zostanie niezwłocznie odesłane pod adres, który został wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

b) W przypadku potwierdzenia przez Serwis Solfinity nieprawidłowego działania urządzenia, zostanie ono zgłoszone do Gwaranta (producenta) i to on podejmuje ostateczną decyzję o wymianie urządzenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta, Serwis Solfinity niezwłocznie wyśle nowe urządzenie lub wykona stosowne prace serwisowe. 

c) W przypadku konieczności przekazania dodatkowych informacji lub odrzucenia reklamacji przez Gwaranta, Serwis Solfinity skontaktuje się z osobą wskazaną w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z dostawcą i bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.

Pełną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj.


Czy gwarantem zakupionego sprzętu jest jego producent, czy firma Solfinity?

Gwarantem zakupionego sprzętu jest producent.


Jak długą gwarancją objęte są konstrukcje montażowe?

Czas trwania gwarancji jest zależny od producenta konstrukcji. Informacje na ten temat znajdziesz na podstronie interesującego Cię produktu.


Czy Solfinity oferuje pogwarancyjny serwis zakupionego sprzętu?

W Solfinity nasz wykwalifikowany zespół oferuje kompleksowy serwis uszkodzonego sprzętu również po upływie okresu gwarancyjnego. Po otrzymaniu od Ciebie wadliwego urządzenia dokonamy jego niezbędnej diagnostyki. Jeśli naprawa jest możliwa, wykonamy niezbędne prace serwisowe.


Czy mogę przedłużyć czas trwania gwarancji inwertera?

Niektórzy producenci dają taką możliwość. Przykładami producentów, którzy dają możliwość wydłużenia czasu trwania gwarancji, są SofarSolar (możliwość wydłużenia do 15 lub 20 lat) oraz Hoymiles (możliwość wydłużenia gwarancji na mikroinwertery do 20 lub 25 lat). W celu przedłużenia gwarancji skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.


Czy jest możliwość przedłużenia gwarancji na moduły?

W tej chwili producenci nie oferują przedłużenia czasu gwarancji modułów PV. Nie musisz jednak się tym martwić, ponieważ marki, z którymi współpracujemy, dają nawet 30-letnią gwarancję na swoje produkty.


W dokumentach dołączonych do produktu nie mogę znaleźć karty gwarancyjnej. Na jakiej podstawie realizowana jest reklamacja?

Reklamacja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu. Warunki gwarancji znajdziesz na stronie produktu na platformie Solfinity.