Jak wygląda procedura gwarancyjna? Czy mogę liczyć na niezwłoczną wymianę wadliwego sprzętu?


W pierwszej kolejności skontaktuj się z Serwisem Solfinity i opisz, na czym polega usterka. Niektóre problemy jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, bez konieczności demontażu i wysyłki sprzętu. Jeśli problem nie został rozwiązany, procedura gwarancyjna rozpoczyna się od wypełnienia formularza gwarancyjnego, który znajdziesz tutaj.

Następnie wyślij do nas produkt na adres, który znajdziesz w powyższym formularzu. Serwis Solfinity dokona diagnostyki urządzenia w ciągu 2 dni roboczych od jego otrzymania.

a) W przypadku gdy Serwis Solfinity nie potwierdzi występowania opisanych usterek, urządzenie zostanie niezwłocznie odesłane pod adres, który został wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

b) W przypadku potwierdzenia przez Serwis Solfinity nieprawidłowego działania urządzenia, zostanie ono zgłoszone do Gwaranta (producenta) i to on podejmuje ostateczną decyzję o wymianie urządzenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta, Serwis Solfinity niezwłocznie wyśle nowe urządzenie lub wykona stosowne prace serwisowe. 

c) W przypadku konieczności przekazania dodatkowych informacji lub odrzucenia reklamacji przez Gwaranta, Serwis Solfinity skontaktuje się z osobą wskazaną w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z dostawcą i bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.

Pełną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj.

Jak wygląda procedura gwarancyjna? Czy mogę liczyć na niezwłoczną wymianę wadliwego sprzętu?


W pierwszej kolejności skontaktuj się z Serwisem Solfinity i opisz, na czym polega usterka. Niektóre problemy jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, bez konieczności demontażu i wysyłki sprzętu. Jeśli problem nie został rozwiązany, procedura gwarancyjna rozpoczyna się od wypełnienia formularza gwarancyjnego, który znajdziesz tutaj.

Następnie wyślij do nas produkt na adres, który znajdziesz w powyższym formularzu. Serwis Solfinity dokona diagnostyki urządzenia w ciągu 2 dni roboczych od jego otrzymania.

a) W przypadku gdy Serwis Solfinity nie potwierdzi występowania opisanych usterek, urządzenie zostanie niezwłocznie odesłane pod adres, który został wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

b) W przypadku potwierdzenia przez Serwis Solfinity nieprawidłowego działania urządzenia, zostanie ono zgłoszone do Gwaranta (producenta) i to on podejmuje ostateczną decyzję o wymianie urządzenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta, Serwis Solfinity niezwłocznie wyśle nowe urządzenie lub wykona stosowne prace serwisowe. 

c) W przypadku konieczności przekazania dodatkowych informacji lub odrzucenia reklamacji przez Gwaranta, Serwis Solfinity skontaktuje się z osobą wskazaną w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z dostawcą i bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.

Pełną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj.