Świąteczno-noworoczne zmiany w organizacji pracy Soltec

W związku z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym oraz planowaną inwentaryzacją w Soltec, informujemy o zmianach organizacji pracy magazynu i Działu Obsługi Klienta Soltec. Prosimy uwzględnienie tych informacji w planowanych przez Państwa zamówieniach.

  • 24.12 – Wigilia jest w Soltec dniem wolnym od pracy. Poza tym dniem, Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 9:00 do 17:00.
  • 29.12 do 31.12  w magazynie Soltec trwa inwentaryzacja - w tych dniach magazyn nie będzie wysyłał i wydawał towarów. 28 grudnia jest ostatnim terminem obioru i wysyłki towarów przed inwentaryzacją. Od 4 stycznia magazyn będzie pracował według dotychczasowego harmonogramu, w godzinach od 7:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku.
  • Ograniczenia w transporcie, w terminie od 24 grudnia do 7 stycznia. Decyzją Ministra Transportu, w dniach 24.12.2020-07.01.2020 zostają wprowadzone ograniczenia w ruchu pojazdów ciężarowych. Prosimy zatem o wcześniejsze składanie zamówień w celu uniknięcia możliwych utrudnień.

Zachęcamy do wcześniejszego składania zamówień, które chcą otrzymać Państwo jeszcze w tym roku. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu. 

Świąteczno-noworoczne zmiany w organizacji pracy Soltec