Ważne! Zmiany w funkcjonowaniu Soltec.

Szanowni Państwo,


Ze względu na rozprzestrzenianie się koronawirusa w Polsce, podjęliśmy szereg działań profilaktycznych, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu pracy dla Państwa i naszych pracowników. Informujemy, że:

  • Nasi pracownicy częściowo przeszli na pracę zdalną - kontakt z nimi będzie możliwy tylko i wyłącznie drogą telefoniczną oraz mailową (dane kontaktowe do poszczególnych działów znajdą Państwo na stronie www.soltec.pl w zakładce „kontakt”).
  • Składanie zamówień możliwe jest przez platformę www.soltec.pl oraz – w uzasadnionych przypadkach – drogą mailową poprzez kontakt z Państwa opiekunem.
  • Ze względu na rosnący kurs EUR oraz USD podjęliśmy decyzję o podniesieniu cen modułów oraz falowników. Dalsze zmiany będą uzależnione od sytuacji na rynku walutowym.
  • Staramy się zabezpieczyć stany magazynowe i sprostać popytowi. W związku jednak z sytuacją, do odwołania, czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.
  • Zmianie ulega sposób, w jaki możecie Państwo odebrać towar osobiście - zmiany te mają uchronić obie strony przed bezpośrednim kontaktem i rozprzestrzenianiem się wirusa.


W obecnej sytuacji nie ma możliwości wejścia na magazyn jak również do naszych biur, dlatego do odwołania nie będą mieli Państwo możliwości płatności za zamówienie przy jego odbiorze, a jedynie poprzez dokonanie odpowiednio wcześniej przelewu bankowego (odbiór/wysyłka towaru będzie możliwa po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym).


Po skompletowaniu złożonego zamówienia skontaktuje się z Państwem pracownik SOLTEC celem ustalenia terminu odbioru towaru (dokładna data, godzina).
Przygotowane zamówienie będzie oczekiwało na odbiór wraz z dokumentem WZ na rampie niskiego załadunku. Osoba odbierająca ma obowiązek sprawdzić zgodność przygotowanego zamówienia z dokumentem WZ i potwierdzić to podpisem na kopii. Podpisaną kopię dokumentu WZ, należy pozostawić w wyznaczonym miejscu.


W przypadku niezgodności, należy niezwłocznie poinformować pracowników magazynu pod nr telefonu: 734-174-841 lub 600-415-055.
Nasi pracownicy w żadnym wypadku nie będą brali udziału w załadunku. Zalecany jest samochód z windą. Prosimy o przemyślane składanie zamówień. Podczas odbioru nie będzie możliwości ich zmiany lub dołożenia dodatkowego towaru.


Dziękujemy za wyrozumiałość i prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań.
Życzymy dużo zdrowia i wytrwałości w trudnym dla nas wszystkich czasie.
Zespół SOLTEC


Ważne! Zmiany w funkcjonowaniu Soltec.